pühapäev, 22. november 2009

Kokkuvõte kursusest M-õpe

Mulle meeldis lugeda Birgy ja Aleksandra poolt kirjapandud kogemusi m-õppes, vaadata Kaarini poolt leitud viiteid ning Ragnari ja Juri asjalikke märkusi. Suurepärased olid ka Mardi ja Priidu poolt ettevalmistatud materjalid. Eriti tahaksin tänada Priitu, kes leidis aega kõikide minu postituste kommenteerimiseks.
Kindlasti oli vajalik kontaktpäev, mis võimaldas kursusel osalejatel kokku saada. Kontaktpäev oli väga sisukas, sest lisaks arutelule jõudsime lühikese ajaga ette valmistada ja ka läbi mängida m-õppe mängud.
Kursus M-õpe oli minu jaoks sisukas ja huvitav. Kahjuks ei jätkunud mul haridustehnoloogi ja õppejõu töö kõrvalt piisavalt aega kursuse täies mahus läbimiseks, kuid enda poolt püstitatud eesmärgid - omandada teadmisi m-õppe kohta ja õppida kasutama oma pihuarvutit m-õppes - ma siiski saavutasin.

Kommentaare ei ole: