neljapäev, 5. november 2009

Kasutatud vahendid

Minu pihuarvuti HTC P3300 võimaldab küll rohkem kui odavamad mobiiltelefonid, kuid samas on ta ka keerukam kasutamiseks. Isegi sellise asjaga nagu MMS saatmine tekkis mul EMT operaatori korral probleem, sest automaatne GPRS reziimi seadistamine SMS-i abil ei toiminud, pidin võtma ühendust EMT-ga ja firma abiga käsitsi MMS-i seadistama.
Võimaluse korral tuleks mobiiliühenduse asemel kasutada WiFi ühendust, sest selle eest ei pea eraldi maksma.
Olen oma pihuarvutis kasutanud järgmisi vahendeid:
1) Gmail - töötab nii GPRS-iga kui ka WiFi-ga
2) Google Maps - kasutan ainult WiFi-ga, sest mobiilside on kallis
3) Tom Tom - olen katsetanud autosõidul
4) Snaptu - õnnestus installeerida läbi WiFi, GPRS-i abil pole katsetanud
5) Shozu - tegin kasutajanime, kuid programmi allalaadimisel küsiti raha Pay Pal-i abil, see tegi mind ettevaatlikuks ja ma loobusin.

1 kommentaar:

priit ütles ...

Shozu tarkvaraga on selline asi, et lihtsamatel ja tavalisematel telefonidel saab teda kasutada tasutaja kuid kallimate telefonide omanikud peavad tema kasutamise eest tõesti raha välja käima.

Teisalt jälle, kui sul on õnnestunud Gmail tööle saada, siis saab telefoniga loodud sisu saata veebi ka läbi selle.